4 Eylül 2012 Salı

ARMY CAMO JACKETS

Canlarımm, sizi çook özledim uzun süredir yaz mahmurluğu tatil derken birtürlü fırsat bulup yazamadım ama kısa süre önce güzel mi güzel bir tatil geçirdim ve sonunda işimin başına döndüm:)

Yeni sezonda ne moda sırayla sizinle paylaşacağım, ilk olarak bu sezon heryerde göreceğiniz hatta şimdiden pazarlara kadar düşmüş olan army camo ceketleri takdim etmek istiyorum, özellikle taşlı ve zımba detaylı olanları favorim diyebilirim ancak herkeslerin üzerinde görücek olmaktan dolayı bu sezon almalı mı almamalı mı açıkcası ben karar veremedim? Siz ne dersiniz? Ayrıca nereden alıcam diyenlere Zara ve Topshop'takiler hem fiyat olarak hemde çeşitlilik olarak kesinlikle bakılmalı derim, benden söylemesi;)







xoxo
sources:google.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder