26 Haziran 2012 Salı

Bu Hafta Ben..


Bu hafta ben neleeer yapmadım ki, yorucu bir haftayı daha atlattık çok şükür:)
İşte ben neler yaptım bakalım? yaz için favori oje renklerimi buldum, arm party olayına fena kafayı taktım, uzun zamandır almak istediğim boyfriend jeanı almanın mutluluğunu yaşadım, alışverişin biraz dozunu kaçırdım, sonra faturalarla boğuştum:) Kızlarla keyifli bir haftasonu yaşadım, en yakın arkadaşım Esra Bursadan geldi Akın Balığa gidip keyifli ve salaş bir akşam yaşadık:) bol bol dondurma yedim, bol bol türk kahvesi içerek yorgunluğumu attım son olarakta Filiz Özkol'a astorolojime baktırdım ve ikizler burcundan yengeç burcuna geçtiğimi öğrendim:) Benden bu kadar, Peki siz bu hafta neler yaptınız?

xoxo

3 yorum:

  1. bilekliklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. ağır ceza avukatı olarak bu yararlı paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  3. eğlenceli bir hafta gibi duruyor :) ancak o değil de kurukafaları inanılmaz sevdiiiiim!!

    YanıtlaSil