17 Mayıs 2012 Perşembe

Summer Perfume

Yaz için cıvıl cıvıl, rengarenk kıyafetler alıyoruz giyiyoruz, peki ya parfümünüz yaza hazır mı? Kışın ve yazın farklı parfüm kullanmak gerektiğini hepimiz biliyoruz, ancak kaçımız uyguluyoruz tartışılır:)

Sürekli yeni parfümler deneyen birisi olarak kışın ve yazın mutlaka farklı kokular kullanıyorum, havalar bazen canımızı sıksada erik, kiraz ve karpuz 3'lüsü çıktıysa yazz gelmiştir arkadaş, hadi o zaman yaz parfümüzü birlikte seçelim,

Kışın daha baharatlı, yoğun ve kalıcı parfümler tercih ederken, yazın daha fresh ve hafif kokular kullanıyorum..

Şimdi de 3 tane parfüm arasında kaldım ve yardımlarınızı bekliyorum kızlar:)

Buarada, sizin favori yaz parfümünüz hangisi? Önerilerinize açığım :)
EAU DES MERVEILLES HERMES



Eau des Merveilles Hermes kıştan beri gidip geldiğim ancak bir türlü cesaret edemediğim cinsten:)
PRADA CANDY

Size bir sır vericem Prada Candy Deniz Berdan' ın kullandığı parfüm ve bizzat kendisinden öğrendim, inanılmaz kalıcı ve konuşturan bir parfüm ama yaz için mi değil mi karar veremedim:)




CHANEL CHANCE

Chanel Coco kullanıcısı olarak Chance aslında tam aradığım ve almayı düşündüğüm parfüm ama diğerleride olunca ikizler burcundan mıdır nedir, karar veremedim :(


sevgiler,
xoxox




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder