3 Şubat 2012 Cuma

Çanta "AŞK" ım geldi :)

Sevgililer günü ilanları, kampanyaları ve hediyeleri vs. derken yıllardır sevgililer günü kutlamayan bir insan olarak, kendime hediye almak istiyorum bu yıl hemde en en çok istediğim Prada Saffiano Lux Open Tote veya Celini Summer 2012 Çantalarından..

Bu çantalara bayılıyorum hatta bayılmak bi yana ciddi aşk yaşıyorum:) Sevgililer günü hediyesi olarak alabilir miyim bilmiyorum ama 2012 alıncak listemin en başında yer aldığı söylemek istiyorum, sizce hangisi daha güzel ben karar veremedim açıkçası:) En iisi ikisini de almak listem şimdiden çok kabarık napsam bilmiyorum:)










xoxo ..
sources: blog.misspouty.com

5 yorum:

  1. Insallah insallah alirsin en kisa zamanda ben severek kullaniyorum ikisini de ;) cok opuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. pradaaaa saffiano
    benimde hayallerimi süslüyor şimdilik

    YanıtlaSil
  3. Bütücüm aminnn:) en kısa sürede çalışmalara başlıyorum:)

    Pink prencess; şuan karar veremiyorum ikisi de benim olsun istiyorum hatta tüm renkleri çok abarttım farkındaım;)

    Şantiyenin Gülü; hepsi çook güzel kırmızı iddali ama neden olmasın;)

    Sevgiler,

    DK

    YanıtlaSil
  4. bloguna yeni denk geldim! ne guzelmis!!! :) bana da beklerim

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil