16 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşı Kıyafetiniz Hazır mı?

Oldum olası yılbaşı gecesi evde olmayı tercih ederim, özellikle o geceyi ailem ve sevdiklerimle geçirmek benim için ayrı özeldir, her sene özenle sofralar hazırlar, yemekler yaparım:) Evdeim die de pijamalarımla oturmam mutlaya yeni yıla özel yeni bir kıyafet olması benim için must diyebiliriz..

Gelelim yeni yıla da ne giyeceğimize, kiminiz şık bir yemekle veya gece klubünde, kimisi sevgilisiyle yada arkadaşlarıyla, kimisi de ev partisinde kutlamayı tercih ediyorsunuz..Peki yılbaşı için kıyafetiniz hazır mı?
Ben şimdiden yeni yıl gecesi için siparişimi verdim ve kıyafetimin gelmesini bekliyorum:) Umarım o güne kadar ellime ulaşır;)

İşte sizin için hazırladığım ne giycem ben derdine son bir sürü kıyafet alternatifleri umarım beğenirsiniz:) Benim bu sene favorilerim yazın trendi olan tulumdan yana olacak:) Pişti olma ihtimalini aza indirmek adına asos internet sitesine mutlaka göz atın derim, benden söylemesi;)






















xoxo
sources:asos.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder