30 Aralık 2011 Cuma

Wish List 2012

2012' e son 48 saate girmişken wish listimi yapmadan bu seneyi kapatamazdım sanırım)

Bu yıl öncellikle herkes mutlu,tüm dileklerimiz kabul olsunn ve 2012 herkese uğur getirsin demek istiyorum:)
"İstemek yapmanın yarısıdır"

Peki hedeflerimize ulaşma aşamasında doğru motivasyon için neler yapmamız gerekir?

1.Ne istediğimiz ile ilgili açık bir düşünce geliştirmeliyiz,

2.Hedeflerimiz bizim olmalıdır. Başkalarının bizim için istediği hedefler değil,

3.Hedefimizi zihnimizde bir imge haline getirmeli ve hissetmeliyiz,

4.İmgemizi sahiplendiğimizi, istediğimizi kendimize söylemeliyiz ki düşüncemizi destekleyelim,

5.Yol haritası çıkartmalıyız. Nasıl bir bina yapılırken projeye ihtiyaç varsa, hedefimiz için de bir proje planı oluşturmalıyız,

6.Yol boyunca nelere ihtiyacımız olacağını, ne aşamalardan geçeceğimizi, hatta ne kadar paraya ihtiyacımız olacağını dahi belirlemeliyiz,

7.Hedefimizin bize katacağı şeyleri belirlemeliyiz (Amaçsız bir hedef mi? Hiç sanmıyorum!),

8.Yorulduğumuz anda bizi kendimize getirecek, tekrar yapabileceğimizi sağlayacak materyalleri belirlemeliyiz,

9.Doyumsuz olmak! Dikkat! Maymun iştahlı olmak değil burada belirttiğim. Bahsetmek istediğim hedefimize ulaşana kadar durmamak gerektiği






              İsteyenin bir yüzü vermeyin iki yüzü kara diyerek başlıyorum:) 2012' de acilen araba kullanmayı öğrenmek istiyorum, ee öğrenmişken de en iyi olsun diyerek bir adet Nitro Dodge Jeep nasip olsun diyorum:)


   Gelelim Annemi en çok kızdaracak dileğime, uzun süredir Dövme yaptırmak istiyorum ama hem dini hemde pişmanlık durumlarından sebeb bir türlü adım atamadım aşağıdaki dövmeler yaptırmak istediğim yerler ve istediğim dövmeler özellikle Rihanna' nın parmağına yazdırdığını "Love" yazısını 2012' de yaptırmış olmak istiyorum.


     i-pad ile uzun süredir AŞK yaşıyoruz, artık kendisiyle 2012' de kavuşalım artık diyorum..




Amatörde olsa bir blogger olarak, profesyonel Fotoğraf makinası olmazsa olmaz diyorum, hem yurtdışına çıkarken de insan eksikliği hissediyor ama halen daha hangisini almayalım bilemedim. 2012' de alacağım makineye karar vermek ve bir an önce almalıyım diyorum:)



 İşte geldim en içten dileğime:) 2012' de bol bol gezmeeek istiyorum, Paris, Londra, İtalya, Beyrut, Monaco, Prag, Venedik,Nice, Cannes heryeri gezmek, görmek ve bol bol fotoğraf çekmek istiyorum. Allahım duy sesimi:)


Annem artık ayakkabılarımı sığdıracağımız yer kalmadığını saymaya kalksam en az 100 ayakkabım olduğunu söylese de, sanırım vazgeçemeyeceğim tek tutkum:)

Aşağıdaki ayakkıların hepsi ama hepsi 2012' de benim olsun:) Kim bilir belki hediye almak isteyen birileri olursa bu dileğimi yerine getirir:)




Vazgeçilmez bir diğer tutkum da çantalar,  aşağıdakilerin hepsi 2012'de benim olsun ama en çokta Furla Candy Bag' lerden ve Prada Tote modeli acilen acilen benim olmalı diyorum canlar.. Sizin favoriniz hangisi?


 
Son olarak 2012 güzel bir yıl olsun, savaş olmasın, hastalıklar kimseler uğramasın.. Ve hepimiz misler gibi kokalım sürekli parfum değiştiren birisi olarak 2012' de Chanel Chance ve Narciso Rodriguez parfumleri benim olsun belki beyaz atlı prensi de bulmama yardımcı olurlar ne dersiniz?



Mutlu Yıllar İyi Seneler ...
xoxo



4 yorum:

  1. ne güzel bir liste bu böyle... mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bol seyahat etmek, ayakkabı koleksiyonuma yenilerini eklemek, I-Pad ve Celine Luggage bag benim de 2012 wishlistimde var :)) Umarım hepimizinki gerçekleşir. Mutlu yıllaaaar.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Biz ne kadar da benzermişizzzz.... :))
    Sadece wishliste göz atmam bile bunu anlamama yetti...
    inşallah hepsi gerçekleşir senin için de!benim için de:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir wishlist olmuş:)hepsini kendimede ekleyebilirim. :)

    YanıtlaSil