9 Aralık 2011 Cuma

Cambridge Satchel Company

 Aralık ayı gelince nedense kıpır kıpır oluyorum yeni umutlar hayaller :) Hayal kurmaktan sakın vazgeçmein hayallerle bile mutlu olabiliyor bazen insan:) Yeni yıldan çok şey bekliyorum, çok şey yapmak ve almak istiyorum:) Bloguma bir sürü yazı yazmak istiyorum mesela, o kadar çok şey var ki paylaşmak istediğim, umarım yazdıklarımı okuyan birileri vardır orada? :)

Neyse, gelelim konumuza uzun zamandır aşk yaşadığım çantaları size takdim etmek isterim. FURLA Candy Bag' tan sonra bildiğiniz tüm çantaları unutun derim:)

Biraz klasik, biraz neon, biraz da kolej havasında olan birinden renkli çantaları ile Cambridge Satchel Company  harikalar yaratmış diyebiliriz:)

Cambridge Satchel Company ' nin çantaları ortlama 90 Euro' dan başlıyor , internetten te sipariş verebiliyorsunuz. Türkiye'de ne yazık ki satılmadığını biliyorum, bilen duyan varsa lütfen söylesin:)
Bu arada benim favorim kesinlikle sezon rengi neon olanlar, sizin favoriniz hangisi?








xoxo ;)

1 yorum:

  1. çok seviyorum bu çantaları sanırım benimde gümüş olanı en favorilerimden

    YanıtlaSil