14 Aralık 2011 Çarşamba

Ayakkabı Aşktır... Peki Alışveriş?

Kimine göre tutku, kimine göre aşk, kimine görede bağımlılıktır ayakkabı :) Benim için hepsi sanırım hangi renkte , kaç adet olduğunu bilmeden ihtiyaç dışı kesinlikle vurulup aşık olarak aldığım şeylerin başında geliyor diyebilirim..

Yılbaşı sonrası malumunuz heryer indirimde olacak, ancak ben bir türlü bu dengeyi kurupta indirim dönemi alışveriş yapamadım, hep sezonda beğendiklerimi biter korkusuyla aldım yada alamadım ve kalmayınca da baka kaldım:)

Gelelim konumuza kış sezonu için sezon trendi olan bootie' lerden almazsam olmaz dedim sezon açılışımı Bershka' da gördüğüm siyah bootieleri alarak başladım, ama bir türlü uyduramadım onla giydim olmadı bunla kombinledim olmadı şuan etiketiyle dolabımda beklemede.. Sonra dedim, asıl istediğim bu değildi vitrinde gördüğüm an aşık olduğummm Steve Madden Bootielerimi aldımm.. Modeli kullanışı çook güzel, ama uzun süre ayakta kalabilmeniz mucize çünkü aşırı yüksek platform ..Şuan pişman mıyımmm?? Evet çünkü Steve Madden tüm ürünlerde %50 indirimde duymayan kalmasın koşun derim:)

Nedense kıyafetlerimde de rengim ya siyah yada renklidir. Kahverengi uzun zamandır giydmediğimi farkettim, kahverengi booties alma kararı verdim bu sefer uygun fiyatlı bişey olsun dedim Shoetek' in yolunu tutarak bir çift aldım, almasına ama sadece bol paça pantolanlarla giydiğimi belirtmek isterimm..
Birçok yerde görmeye alışkın olduğumuz düz taban alçak çizmelerden istiyordum, Zara' da zımbalısını gördüm  işte benim olmalı dedim ve aldımmmm ama aynı soruuunn hiç bişeyle kombinleyemedim.. Şimdi de hiç giyemediğim için geri mi versem diye düşünüyorum, çünkü birtek çıplak bacak güzel öbür türlü bir garip duruyor ooofff içim daraldı. En kısa sürede kendime ders olması açısından akıllı alışveriş yazısı yazma kararı aldım.

Bunları sizinle neden paylaştım diye sorarsanız, belki benim gibi akılsız alışveriş canavarları vardır ve yazımdan bişeyler çıkartırlar diye düşündüm:)

Sonuç ya ben çok zevksizim, ya da alışveriş yapmayı bilmiyorum:(  Sevgili blogger dostlarım lütfen bana yardım edin:) Sizce naapmalıyım?? Tüm yorumlarınıza açığımmm:)




xoxo

4 yorum:

  1. aldıkların yanlış parçalar gibib geliyor olabilir ama muhakkak polyvore den yapılmış olan kombinlerine bakmalısın ... sana yardımcı olacaktır.. zara botları bende görmüştüm ash botları alınca almaktan vazgeçtim ama sen onlarla harıka kombinler çıkarabilirsin mutlaka polyvore ye göz at derim ben :)sevgiler :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bütü; baya zamandır polyvorea bakmıyordum en yakın zamanda göz atacağım,

    sevgiler;)

    YanıtlaSil
  3. Steve madden olana bayıldım benımde aklımdan olan modellerden bırı umarım kalmıstır :)

    http://solalafashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil