27 Ekim 2011 Perşembe

Makyaj Tutkusu Benefit..

Öncellikle, son zamanlarda ülkemizde yaşanan olumsuzluklar ve Van' daki depremle ilgili yazi okumak kimsenin hosuna gitmiyor biliyorum, ama bu kadar uzucu bir olay yasanirken guzel seylerle ilgili konusmak
kimileri tarafından başka türlü değerlendirilse de, en azından düşen morallerimizi azda olsa düzelteceğini düşündüğüm için yazımı hazırlamaya karar verdiğimi belirtmek istedimm..

Makyajla aramın oldukça iyi olduğunu söylemek isterim, ama marka konusunda fazla gelenekselciğimdir, doğru marka ve ürünü bulana kadar tonla marka denerim ancak dorusunu bulunca da muptelası olur çıkarım..



Makyaj denince  vazgeçilmez markalarım Nars, Dior, Mac ve Lancome 'dur ne alırsam alıyımm bu üçlüden tamamlarım günün sonunda... İspanya seyahatimde makyaj çantamda yer almaı hak eden Benefit markasından bahsetmek istiyorum,  adını İtalyanca Bene ( iyi ve güzel) - Fit ( Bakımlı ve fit olma) kelimelerinden alan Jane ve Jean ikiz kardeşler tarafından kurulan markanın espiri anlayışı ve ürün gamı çeşitliliği hayranlık uyandırıcı!! Masalsı, eğlenceli ve birazda felsefik marka Türkiye' de Sephoralarda satılmasının yanında aradığınız tüm sihirli dokunuşlar için tek adres "Benefit" diyebilirim
.
Madrid Sephora' da gezerken kolumdan tutan satış danışmanın büyülü ellerine kendimi teslim etmiştim ( Ki hiç huyum değildir illa kendim deniyeceğim) Benefit ürünleriyle uygulama yaparken, yanaklara ve dudaklara, gün boyu sürecek canlı bir pembelik kazandıran sıvı die anlatmaya başladığı ve ilten görüntüsüyle ojeyi andıran cha cha tinte'i sürmesiyle tanıtmasına dahi izin vermeden vurulup satın almıştım, yanında kaş farı ve kaşlarınızı ortaya çıkartmaya işe yarayan beyazlatıcı kalemiyle birlikte tabikide:)

Son olarak, geçenlerde Sephora ziyaretimde,  Dior Black Out rimmelime alternatif bir maskara ararken, Benefit standından bana göz kırpan  son çıkardığı They're Real almış buldum kendimi, rimellini dener denemez farkını görebileceğiniz, kirpiklerinizi hem ayıran hem de bu kadar uzatan başka rimel yok evdeki tüm rimellerinizi ve bugüne kadar kullandıklarınızı bi kenara bırakın ve They're Real' i mutlaka deneyin derim;)

Bunun yanında, özellikle kışın solaıruma girmek istemeyen, ancak cildinin sönüklüğünden şikayetçi bayanlar için cilde pembe ve canlı renk veren nemlendiricisine vuruldum. En kısa sürede makyaj çantamda olmayı hak edenler arasına girecek:)



Diğer "Benefit" ürünleri için Sephora mağazalarıa uğrayabilirsiniz...

xoxo ..
sources: www.benefitcosmetics.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder