20 Eylül 2011 Salı

Sezonun En' leri Miu Miu Snakers =)

Helloo;) Sizlerden çook uzak kaldım, görüşmeyeli neler yaptım ?? Merak edenler buyrunuz;

Dolu dolu bir tatil geçirdim önce arkadaşımla İspanya Madrid - Barcelona' ya gittik, ayrı bir post hazırlayıp en yakın zamanda İspanya maceralarımı sizlerle paylaşacağım. Sonra da Bodrum ve Yunan Adası Ios'a uzanan bir mecaralı tatil daha geçirdim. Bu sene pek keyifli bir yazdı benim için gezdim, gördüm, yedim, içtim, eğlendim .. İş' ten ayrıldım yeni işe başladım, saçımı boyattım, kilo verdim, kilo aldım, ailemize çok yakında yeni bir üye katılacak ve teyze olucam:)

Eveettt, hepimizin yakında takip ettiği FNO gecesi bende İstinyepark' taydım güzel mi güzel bir gece hazırlamış İstinyepark bu konuda gerçekten başarılıydı, Mağaza gezdim ancak hiç alışveriş yapamamanın mutsuzluğu ile Miu Miu' e girdiğim an aşık olduğum snakerları sizlerle paylaşmak istedim, görünce insanın gözlerini kamaştıran kalbini çarptıran snakerları ne yapıp edip almalıyım, simle bezenmiş snekarlara bakınca  sanki perilerin hazırladığını düşünüyor insan, heryerde simlerin, altın, gümüşlerin hakim olduğu sezonun en hit parçaları arasına aldım gittti bu snakerları bi çok kişide görücez gibi gözüküyor, ne yapıp edip herkeslerden önce almalı benden söylemesi ..

xoxox

1 yorum:

  1. Love the fairy dust we all need some of that
    www.rawfashionmagazine.com

    YanıtlaSil