22 Eylül 2011 Perşembe

Hafta' nın Çantası "Prada Tote "


FNO İstanbul geldii geçti! İndirimler, defileler, koktelyler derkeen Fno tüm hızıyla geldi ve geçti..  ve sonunda Sezon trendleri de belirlenmiş oldu..Fno' nun en çok sevdiğim yanı kim ne giymiş, sezonda hangi parçalar öne çıkmış olduğu için gözlerimi 4 açarak takip ettim diyebilirim=) 
Bayanlarda en çok dikkat ettiğim şey çantadır, ayakkabıdan sonra=) Bir çok kişide  hermesler, LV, Chanellerin yanında ilgilimi çeken Prada Tote modelini gördüm ve sizlerle de haftanın çantası olarak paylaşmak istedim E-Store' unde ücretleri modellerine göre 920-1.500 Dolar arası değişmekte sezon trendleri arasına girecek bu çantaya dolabınızde yer ayırın derim, benden söylemesi;)


xoxo

Sources:google

2 yorum:

  1. Love those but have you seen the Cambridge Satchell Company bags OMG
    www.rawfashionmagazine.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Cantalara bayildim $uan Prada'da satiliyor mu? Miu miu cantalara benzettim ama renkleri ve modeli guzel olmus basarili:)
    Sevgiler
    Asli

    YanıtlaSil