30 Eylül 2011 Cuma

Fashion Star

Dolce & Gabbana 2011 / 2012 Sonbahar kış koleksiyonunda en dikkat çeken detay "Yıldız" desenleriyle trendi başlatmış oldu. D&G' dan esinlenen birçok marka koleksiyonlarında "Yıldız" baskılara yer verdi. Sokak modasında yansımalarını görmeye başladık bile..

Twist, Zara, Topshop, Koton yıldız modasının en yakın takipçilerinden.. Özellikle Hollywood ünlüleri arasında da bu trend hızla yayıldı, İnstyle, Marie Claire gibi dergiler kapak çekimlerinde yıldızlı baskılı parçalara yer verirken, Kim Kardashian, Fergie gibi ünlülerde yıldızlı detaylı kıyafetlerle davetlerde boy göstermeye başladı. Sezon geçmeden yıldızlı ürünleri gardrobunuzda yer açın derimmmm, benden söylemesi:) 
Yıldızlı günler o zaman size:)










xoxo

sources:google

4 yorum:

  1. son derece doğru bir post olmuş vallahi, tam günün nabzını tutmuş ! bu sıra nereye baksam yıldız yıldız... koton , zara yıkılıyor zaten, ben h&m den sarı bir gömlek aldım bile...en kısa zamanda postumu yapıcam ... :)

    sevgiler

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu arada canım ben seni izlemek istiyorum, ama 'izle' butonunu göremedim, bir check et istersen .....

    iyi akşamlar

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. yıldız bu sene sanırım heryerde...zara koton almış başını gidiyor, bende h&m den sarı bir gömlek aldım, en kısa zamanda bir kombin yapayım en iyisi !

    sevgiler
    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gözdecim Merhaba,

    yorumların için teşekkürler işim gereği yakından takip ediyorum diyelıim:)

    izleme durumunda da daha önce yukarı solda izle butonu vardı ve artık yok onn yerıne paylaş dıyor bende anlamadım ve bulamadım nasıl oldugunu:((

    onn dısında suan senı ızledım bende, sagda google ızleme butonundan sende yapabılırsınn,,

    sevgıler,
    xoxo

    YanıtlaSil