26 Mart 2011 Cumartesi

FURLA Candy Bag

Merhaba Canlaarr,

Uzun bir aradan sonra gene karşınızdayım, son zamanlarda kendimi işe kaptırmaktan hiç bir şeye vakit bulamaz oldum, heleki bu kadar bu sektörün içerisinde olupta sizlere aktaramamak üzücü:(((


Shopping Fest versilesiyle hergün alışveriş turlarında olduğum için sürekli yeni birşeyler buluyorum:( yeni sezon olmasıyla heryer rengarenk ışıl ışıl yaz önceki fazla kilolardan da kurtuğum zaman istediğim herşeyi alabilmeyi bekliyorrummmm shopping fest bitmeden:)

Ama geçenlerde İstinye Park en uzuuun alışveriş gecesinde bir vitrinde öyle kalakaldımmm dakikalarca Furla Candy Bag aşkım başladı o an:) uzzuun zamandır istediğim şeffaf converseleri sonunda trendyolda bulup almamın üzerine son zamanlarda şeffaf plastik ayakkabı, çanta hastalığımın üzerine Furla da gördüğüm rengarenk yenilesi çantalara burdaaan buyrunuz ..

Hangi rengini alsam karar veremedim hiçç şeffaf herşeyle kullanır ama çok ortada içindekiler, ikinci alternatifim pembe ama kararsızım sizce en güzeli hangi rengi???

Xoxox..;)







8 yorum:

  1. pembe cok güzel,pembeyi al:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Paris'te vitrinde görüp durmuştum. Ediz bile bana gösterdi bak sen seversin diye sonra birileri dalga geçti, bizimde zamanımız yoktu çok. o renk mi bu renkmi diye düşündüm durdum. Yoksa bunlar bahane mi hep :)

    Trendyoldan şeffaf converseleri bende beklerken çantanın buradaki fiyatına baktın mı diye de sana sormak istedim. Sanırım karşı koyamayabilirim bende :)

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum ama Baküde yok :( ben beyazını istiyorum renkli giyinmediyimden.sen renkli giyenen biriysen pembe süper :) Aldınmı canım?

    YanıtlaSil
  4. Sen pembe seviyosun gerçi yakışıyoda gördüm güzel olmuştun pembeyle ama ben yeşil diyorum daha canlı duruyor onuda düşünebilirsin bence =)

    YanıtlaSil
  5. Moda Polisi ben de geçenlerde İstinye Park diesel 55'da şeffaf converse görüp çok beğendim hemen sonra da bu çantalara Furla'da rastladım :) çok hoş bir tesadüf olmuş, pembesi çok güzel ancak ben saydam olan renksizi tercih ederdim sanırım renk kısıtlaması olmadan kullanabilmek için:)

    BeTwin Us'a da bekleriz:
    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. birinci sırada şeffaf eğer çok transparan diyorsan pembe bence:)

    YanıtlaSil
  7. Gorgeous love it
    www.rawfashionmagazine.com

    YanıtlaSil
  8. Güzel yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil