17 Kasım 2010 Çarşamba

Asos Alışverişi

Merhaba Canlarım,

Öncellikle hepinize iyi bayramlar. İş güç derken blogumu epey ihmal ettiğimin farkındayım her ne kadar takipte olsam da bir türlü vakit bulup bilgisaray başına geçip iki satır yazamadım. Oysa size anlatıcak, paylaşıcak o kadar çok şey var ki hepsini sırayla paylaşmak istiyorum vakit buldukça:) İnsan iş hayatına atılınca herşeyi unutuyor inan hele birde benim gibi yoğun çalışıyorsanız bazen sosyal hayatım olduğunu bile unutuyorum haftanın 6 gün çalışmak ve yoğun tempoda olunca herşeyden fedakarlık yapmak durumunda kalıyor insan her ne kadar işimi sevsemde bazen böyle şeylerde yaptığım fedakarlıklar yüzünden doğru yolda mıyım diye kendime sormaktan alamıyorum kendimi, yoksa ben mi yetişemiyorum yapanlar nasıl yapıyor demekten alamıyorum kendimi, neyse gelelim asıl mevzularımıza geçenlerde asos.com'a girdim ve saatler boyu kendimi siteden alamadım o kadar güzel şeyler varki internetten alışveriş konusunda ben pek başarılı değilimn sevgili siu sayesinde ve desteğiyle kendime daha önce Go Jane' den harika çizmeler almıştım her giydiğimde kendisine teşekkür ediyorum:)) neyse asosta kaybolurken alsam mı almasam mı diye düşünürken beğendiğim harika elbiseleri sizinle paylaşmak istedim hele konu elbise olunca denemeden almak bilemedim pek doğru gelmedi aranızda Asos' tan alışveriş yapan var mı? yorumlarınızı bekliyorum. Sizi birbirinden güzel elbiselerle başbaşa bırakıyorum:) Keyifli Bayramlar....

Sevgilerimle xoxox:))

3 yorum:

  1. en üst 3. elbiseye bayıldımmm

    YanıtlaSil
  2. ben asostan 3 defa alışveriş yaptım ve blogumda da detaylı bir şekilde asostan nasıl alışveriş yapılacağını anlattım ;)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giy cnm ne demek :))

    YanıtlaSil