19 Mayıs 2010 Çarşamba

Wish List (=

Biliyorum uzun zamandır sizi ihmal ettim yeni yazılar ekliyemedim hiç ama inanın buaralar fazlasıyla yoğunum buaralar iş hayatına fazlasıyla kapılmış gidiyorum sonum hayrola canlarım neysee uzun zamandır yapamadığım birşeyi paylaşmak istedim sizinle aslında her hafta yaptığım sürekli yenilediğim her ay bir notluk bitirdiğim sonu gelmeyen wish listimden bir kuplesini paylaşmak istedim sizinle bunu özellikle bir yılbaşında birde Mayıs ayında yaparım nedense;))) sizin wish listinizde neler var bakıyım???




3 yorum:

  1. Canon şiddetle tavsiyem canım, şu an en iyi puan alan cihaz şeker tüm dileklerin gerçek olsun

    YanıtlaSil
  2. Hımmm bunu değerlendirmek lazım acilen bu konuyla ilgili çalışmalara başlamam lazımm;) bu konuda fikirlerini alıcamm canım buarada sitede ulaşamadımm bı heralde fazla girişten bi sorun oldu diye dusunuyorum Sevgilerr... :)

    YanıtlaSil
  3. Ben nikon D5000 kullanıyorum memnunum :)

    YanıtlaSil