29 Mart 2010 Pazartesi

New Balance Trendi

New Balance spor ayakkabı giymek Turkiyede bulunmasada ben Lisedeyken pek havalı bir durumdu hanımlar  hatta dayım Amerikaya gittiğinde getirdiği pembe New Balancelarım halen daha ayakkabı arşivimin en değerli yerinde yer almakta anımsadığım kadarıyla 3-4 yıldır Türkiyede satılan New Balancelar bu sezonki koleksiyonu o kadar cıvıl cıvıl ki hem sezon trendi tum renkleri barındırması hemde birbirinden güzel modelleriyle cezbedici kızlar ayrıca Nine West iş birliği yapan   New Balance modellerini tüm Nine Westlerde ve Nişantaşı ve Akmerkez şubelerinde de bulabilirsiniz ( benim bildiğim kadarıyla tabi ) 

yeni sezon  modellerine mutlaka göz atmalısınız derim benden söylemesi  bu yazın sezon trendlerinde yerini alıcağa benziyor ;)  mor ve turuncu olanı benim alıncaklar listemde baş köşeyi süslerken ben modellerle başbaşa bırakıyorum sizi;







sources: whowhatwears
         hypebeast

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder