12 Mart 2010 Cuma

Çantamin İçindekilerden birbirinden güzel hediyeler sizin olsun ister misiniz?

Zuzu dan harika hediye şölenini kaçırmak istemeyeceğiniz kadar cezbedici ve güzel birbirinden güzel ürünler ise  saymakla bitmiyor opi ojelerden tutunda, konad tırnak süslerinden , harika takılardan alice in wonderland oje setine kadar uzanan  hediyeleri armağan edicek hemde 22 nisan tarihine kadar  katılabilirsiniz bu sansı kaçirmayın derim daha ayrıntılı bilgi kampanyaya katılmak için  buraya tıklamanız da yeterli hepimizeeee  bol sanş özellikle fuşya opide ve yeşil china glaze da fena gözüm var :)))

site hakkında düşüncelerime gelince gerçekten çok keyifli bir site ve güzellik konusunda oldukça başarılı öneri olarak da söyliyebileceğim koyduğu ürünleri nereden ne kadara aldığını belirtirse daha aydınlatıcı olucağını düşünüyorum onun dışında herşey süper ayrıcada kendisini tebrik ediyorummm veee  işte yapmanız gerekenlere gelince;


1. Aslinda tek yapmaniz gereken  zuzu nun follower olmak yani izleyici olmak ve bu postta yorumunuzu birakmak.
2. Bunlarda size ekstradan hak kazandiricaklar:
Blogunuz varsa ve orda bu hediyeleri anlatirsaniz +3
Blogunuzun kosesine blogroll-sevdigim bloglara Cantamin Icindekileri eklediginiz takdir de +2
Blogunuz da post yazarken resimlerden birini kullanirsaniz +1
Blog hakkindaki dusunceleriniz ve onerileriniz +3
3. Ve en son olarak lutfen postta yorum yazarken yaptiklarinizi, linkleriyle birlikte post attin ki ben de sayabiliyim :)
Email adresinizi de yazmayi sakin unutmayin!








source: http://insideofmypurse.blogspot.com/

4 yorum:

  1. şu son resimde ki kolyeyi çok sevdim canım ya ama bloğum falan da yok benim. :( bulmaya çalışıcam ama aynısından. bu aralar bi yarışmaya katılıcamda mavi'nin yarışması. isterseniz bakabilirsiniz; http://www.mavipeople.com/

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'un sosyal yaşam rehberi

    http://www.bugunbugece.com/istanbul/

    tam ikizler burcuna göre!:)

    YanıtlaSil
  3. konuyla ilgisiz yorum yapmak istiyorum. ama profildeki macaron resmine öldüm bittim :) yazmasam çatlardım

    YanıtlaSil
  4. jale: hepsi birbirinden güzel valla herkese bol sanslar ayrıca cantamın içindekilerede teşekürler.

    adsız: teşekür ettim;)

    pinkpowder: teşekür ettim canım tam bir macaron delisin diyebilirim ooff canım cektı olsada bı yesek:) le macarone den onlar buarada canım sımdı pariste olmak vardı ama:((

    YanıtlaSil