2 Mart 2010 Salı

Agatha 2010 yaz koleksiyonu

Agatha çılgınlığımı bilmeyen kalmamıştır heralde yolum ne zaman City's, Kanyon veya Bağdat caddesine düşse koleksiyonuma bir yenisini edinmeyi alışkanlık haline getirmiş olduğumu söylemek isterim:) veee geçenlerde gene yolum Kanyona düşmüşken Agathaya uğramadan dönmek olmazdı kii yeni koleksiyon daha tazecik gelmişken bir baktım ki uzun zamandır sormadığım Agatha ve yurtdışına çıkan her arkıma sipariş ettiğim model olan leoparlı taşlı çıtçıtlı toka:) modelini ve birtanede morlusunu aldım çıktım

 veee artık çalışanlarıyla arkadaş oldum diyebilirim bu yüzden de  sizin içinde diğer yeni ürünlerini  paylaşmak isterimm:) hepsi birbirinden güzel özellikle swaroski taşlı modeller ve cıvıl cıvıl turuncular yeşiller ile insanın başını aklından almıyor değil en yakın zamanda yolumu Kanyona düşürmenin yollarını ararken ben:) sizde yeni koleksiyonu inceleyin bakalım sizin favori Agathanız hangisi ???..



2 yorum:

  1. ben de büyük çıtçıtlılardan almak istiyorum ya beyaz veya mor istiyorum :) aslında dün doğumgünü hediyesi olarak alcaktı annem ama alamadı malesef haftasonu alabilcez :(

    YanıtlaSil
  2. alışveriş manyagı valla canım hepsi birbirinden güzel insanın hepsini alası gelıyor buarada dogum gunun gecmısde olsa kutlu olsun ve herseyler gonlunce olsun sevgiler...

    YanıtlaSil