18 Şubat 2010 Perşembe

VOGUE Türkiye Bunu Yapmamalıydı ..

Aşk-ı Memmnu reklam aralarında Vogue Turkiye reklamları dönmeye başladı ama benim gibi heralde bir çoğunuzunda dikkatini çeken birşey olmuştur diye düşünüyorum eğer sizde benim gibi bir Desperate Housewives hayranıysanız direkt gözünüze çarpmış olması gerekiyor ki dikkat etmeyenlere bundan sonra dikkatle izlemeye davet ediyorum, evetttt reklamlarda Adem ile Havvadan yola çıkararak Vogue modayı yarattı mesajı verilmek istenmiş ancak bu fikir ( Adem ve Havva) daha önce Desperate Housewives başlangıcında Ademin kafasına elma düşer Havva Elmayı alır sonrada dizi oyuncularının tanıtım resimlerinde Yasak Elma teması sıkca  kullanmaya başlandı ve bunu da Vogueda calışan bir insanın bilmemesinin olanak olduğunu düşünmüyorum açıkcası zaten Yurtdışındaki herşeyi taklit etmemizle adımız çıkmışken  böyle bir benzerliğe ve esinlenmeye  Vogue yetkileeri, editör, reklam koordinatörleri nasıl izin verdi aklım almadı , tabikide bu konudan yola çıkarak birşeyler yapılabilinir esinlenebilnirde ama en azından n daha akıllcı ve daha farklı tarzda  birşeyler ve  Vogue a yakışır birşeyler olsaydı  Vogue  facebook sayfasında da video paylaşılmış ve yorumlar pek parlak değil sevenler olarak bizi şimdiden üzdü:(  gerçi sanki yetkililer bizimle akıl oyunu oynar gibi arada 7 fark bulmakta mümkün:) Hadi bakalım iki reklam arasındaki 7 farkı bulalım:)

Sevgiler, xoxo ...













Vogue Türkiye reklamı
Yükleyen bigumigu. - Sanat ve animasyon videoları.

11 yorum:

  1. demek ki neymıs yapılan reklam Vogue ıcın bıle olsa iş Türkiye cıkıslıysa gozde fazla buyutmemek gerekırmıs uzuldum desem yalan olur :/

    YanıtlaSil
  2. süper yakalamışsın kuzu helal sana bu arada ben kaçar nisanda görüşmek üzere kuzum mucx

    YanıtlaSil
  3. aysegul : bende hiç yakıştıramadım Ece Sükkan bugün Derya Baykala konuk olmuş şimdi bakıyorum Tvde ve Derya Hanım biraz bizim gibilerede yer verin artık, hani halktan insanlara sadece zero beden mankenlere değil ama artık bu reklamdan sonra bırakın bizlere yönelik olmasını Yabancı yayınların copypaste cevirilerini görürsem işte o zaman hayal kırıklığı yaşıycam kesindir, bu kadar blog bu kadar modacı ve bu kadar kaynak varkan Türkiyede kalkıp copypaste ceviriler yaparsalar işte o zaman yazık olur:(

    YanıtlaSil
  4. edacım cok tesekur ederim ikiside sıkı takipcisi olduğum seyler olunca malesefki kotu tesaduf dıyorum, buarada seni ozlıycez ama yenı ev ofis şimdiden hayırlı olsun canımcım umarımmm bol sans getirir herseyıyle, şimdiden kolay gelsin optum cok sevvgıler

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar adsız saçma sapan yorumlara yer vermiyorum o yüzden yorumlarınızı lütfen ona göre yazın , bu yazıya tepki gösterenlere ise lafım once bı voguenın facebook sayfasına gırın bakın yorumlar hep olumsuz Havvanın yapragı kullanarak ılk modayı Vogue nun yaratması,renkler reklam içerik güzel değil alıntı veya esinlenme çağırım olucak birşey değil bende işte bu Vogue yakışır sonunda bi renk geldi diyebileceğim farklı ,uniq bişiler beklerdim ve benim hoşuma gitmedi ki benle aynı düşününen birçok yorum da gördüm herkes her yorumu yapmayada hakkı var (nokta)
    p.s: adsız yorum bırakanlaradır...

    YanıtlaSil
  6. vogue gibi prestijli bir dergi olduğu için zaten bu tepkiyi gösterdim, böyle bir hata bu sektörde kabul edilemez olduğunu bu işin başındaki reklamcısından tutunda , yayın basın ekipindekilerininde mi gozunden kaçtı bu olay atlanmaması gerekirdi her emek sarfedilen seyi de goklere cıkartıcak değiliz heralde Böylede giderse Adsız yorumlara kapatıcam sanırım ...

    YanıtlaSil
  7. Sanırım bana cevabınız 21:35 olanmış. Nisbî kibarlığınız, sizi her türlü sinirimden tenzih etme sebebim oldu. Anonime kapayın açın hayat sizin, mutluluklar :) (serhan)

    YanıtlaSil
  8. Serhan: herkes herseyı soylemekte ozgur ama adsız olunca kım neyı ne nıyetle yaptıgını anlamak ınan zor yoksa her turlu yoruma her sekılde tabıkıde acıgım, senın dısında adsız yorum bırakan bı kac kendını bılmez oldugu ıcın buraya yazma durumunda kaldım yoksa ustunde dahı olmazdım yoksa senın fıkırlerıne saygı duymakla beraber fıkır alısverıs yapılacak en azından ısını bılen bı ınsan ıle konusmus olmaktan son derece memnnun kaldıgımı soylemek ısterım ıyı aksamlar..

    YanıtlaSil
  9. çok sevindim bunu benden başka yakalayabilen olduğuna. DH dizi jeneriğiyle çok benzer olmasını değil, elmanın sembolize ettiği şeyi diyorum. blogumda ele alıcaktım ama inan fırsatım olmadı, iyi ki senin gibi bakışı, algısı güzl bi insan ele almış. teşekkür ederim duyarlılığın için. elma, bi de sora derginin bir dini kitap gibi gökten inmesi imgesi, bir de okur okumaz mahrem yerini kapayan havva, kapanmaya da sonradan moda denmesi ironisi.. hepsi oldukça dikkat çekici.

    YanıtlaSil
  10. sevgili seda aynı dili konuştuğum insanların olduğunu ve birilerinin bu yazının farkına vardığını bilmek öyle güzel ki inan herkez vogue vogue diye yazıyor çiziyor dergiyi aldım ama bana bir yabancı vogue hiisini malesefki veremedi neden bu hayalkırklığı :(( keşke bizdede farklı ve güzel birşey yapılsaydı da bizde sapka çıkartıp alkış tutabilseydik zaten dediğin gibi bırak DH dizisine benzemesini reklam hatasıydı baştan ama neyse birileri çıkar birşeyler yapar güzel olsada olmasada bizim ülkede mutlaka alkış alır emek verilmiş yaaa keşke biraz blogları karıştırmış olsaydılar eminimki çok daha güzel birşeyler çıkardı ortaya neyse emeklerine sağlıkk genede..:))

    YanıtlaSil
  11. hem DH jeneriğine benzemesi hem de elma efekti kötü. neyse bakalım.

    ben hala hazzı erteleyenlerdenim! derginin numaralandırılmış olanlarından bekledim, bana yollayacaktı arkadaşım, o da yollayamayınca kaldı gitti.
    alamadım ve almadım.

    dediim gibi, hazzı erteliyorum. bakalım içerikle ilgili ne düşünücem:)
    çok sevgiler!

    YanıtlaSil