27 Şubat 2010 Cumartesi

Vichy Alışverişim :)

 Geçenlerde doktor tavsiyesi ile Vichy Normaderm serisinin gündüz ve gece  kremini almıştım gerçekten o kadar memnun kaldım ki diğer ürünlerini denemek istedim ve kendimi eczanede buldum:) Ürün özellikle karma ve sorunlu ciltler için birebir, özellikle siyah nokta , açılmış gözenek gibi sorunlardan muzdaripseniz mutlaka kullanmanızı tavsiye ediyorum neyseeee efenimmm  ben kendime  yüz yıkama jeli, toniği ve makyaj temizleyicisi birde +50 koruma faktörlü nemlendirici kremini aldımm :)  Sonuç mu mutluluk tabikide özellikle cilt bakımı, şampuan ,parfüm ve makyaj , krem,oje gibi ürünleri aldığım zaaman aldığım haz anlatılamaz kızlar neyse bakalım inşallah memnun kalırım ve artık devamlı ürünlerim katagorisine katılmaya hak kazanır yeni ürünlerim, sizin favori cilt bakım ürününüz hangisi?

Sevgiler, xoxo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder