10 Şubat 2010 Çarşamba

Sevgililer Günü Fasl- ı Hediye :) + FWİ den notlar =)

Buarada herkesler FWİ a katılmışken eyy blogger sen ne halt ediyorsun diyenleriniz olabilir, o kadar çok herkesler yer verdiki gerçi ben katılmadım ama takip etmedim değil ama hem gitmediğimden hemde herkesde olduğu için paylaşma gereği duymadım saolsun birçok blogger an an dk dk takip edip bizlere o atmosferi yaşattılar ayrıca ülkemizde bu denli modanın ön plana çıkkması ve bu işi yürüten insanların olduğu bilmek ve bu insanlarında bizlerin içinden çıkmış olması bi başka güzeldi , Birinden güzel koleksiyonlarıyla kendilerini gösteren modacılardan tasarımlarıyla beni hayran bırakanlar başta Gamze Saraçoğlu ,Hakan Yıldırım , Özgür Masur ve Zeynep Erdoğan  olmak üzere birçok isim daha vardı öne çıkan neyse ki resimler malummm herkeslerde varrr o yüzden canlarım kıskançlığımı bir kenara koyup:)   üstün performanslarından ötürü bize o atmosferi yaşatan  tum bloggerları canı gönülden kutlar tebrik ederimm..
bknz: iconjane, siu ,zet, lacheen 

Evveeet kızlar gelelim malum mevzumuz olan sevgililer günü olaylarına az kaldı biliyorum ama bende hiç bir telaş olmadığı için sizin için canı gönülden derin bir araştırma içerisindeyim sevgililer gününe de özel bir çok marka birbirinden güzel koleksiyonlar hazırlıyor banada bunları sizlerle paylaşmak düşer:)

Miu Miu

Chanel


Gucci
 Tory Bruch






Sevgiler,xoxo
 
sources:justjared,celebbuzz,fashiontistime,zelfish

1 yorum: