10 Şubat 2010 Çarşamba

Traji Komik Mango Elbise Hikayem

Yılbaşı akşamı Tvleri gezerken ATV de Azeri kızı Günerin üzerinde harika bir elbise gördüm ve hatta o elbiseyi daha önce gece çıktığımda birçok sosyetik güzelde de gördüğümü hatırladım  hemen çektim fotosunu neyse efenimm o gün bu gündür  elimde fotosu ile o elbiseyi aramaktaydımm önce tüm yabancı ünlü markalara baktım , beymenlere, harvey'e mı sordurmadım , efenimm sonraaaa A46sı , closhu mu kalmadı nişantaşında butik bakmadığım mağaza mı kalmadı:) bu trajedi komik hikaye sonunda ablama gösterdim resmini nereden bulucam ben bunu derken ablam bana  aaaaa bu Mango demesin mi alaycı ifadeylen :)
bir hışımla internetti açtım ne göriyim benim aylardır kanla başla aradığım elbise meğersem Mangoymuş ertesi günü kendimi ilk Mangoya atttım ama nafile  elbise sezonda tükenmiş hiç  bir Mağazada da ellerinde yokmuş , uzun zamandır artık pazar yeri oldu diye uğramadığım mangodan çıkması bana çoook büyük ders oldu bazen aslında uzaklarda aramak yerine en yakınına bakmak en doğrusuymuş kızlar benden size tavsiye:)
Neyse bakın bakalım elbiseme nasıl ama:( 
Eğer bu elbiseden aldıysanız ve dışarıya çıkıyorsanız birkez daha düşünün :))))
eğer herhangi bir mangoda göreniniz olursa lütfen benimle irtibata geçiniz:) pls...........
Sevgililer,xoxo...


5 yorum:

  1. bu elbise mango da benim de dikkatimi çekmişti.. güzel ama kullanması zor bir elbise çünkü pulları çok kolay dökülüyor :(

    YanıtlaSil
  2. yaklasık ıkı hafta once ankara tunalı mangoda gormustum ama sanıırm hem gec kaldm hemde ankaradan sıparıs vermen zor olacaktır :(

    YanıtlaSil
  3. bende istedim ama kalmamıştı :(

    YanıtlaSil
  4. Lady odeur: evet ama değer yaaa cidden ççook güzel duruyor bir kerelikte olsa giymek isterdim :(((
    Aysegulcum : cnm bu her mangoya gitmemiş belirli mangolara gitmiş indirim donemindeler ya sorma yapmıyorlar bılıosun sen tek arıyorsun ben ıstdakılerı oturup usenmeden aradım:) ama ankara olayındada bı sansmı denesem mı dıye dusunmuyor degılım:)saol cok sevgıler...

    YanıtlaSil
  5. siu: biizim gibi esmerlere nede güzel yakışırdı oysa:(

    YanıtlaSil