10 Şubat 2010 Çarşamba

Kim Kardashian Perfume

Uzun zamandır E! kanalının müdavimlerinden biri olarak  vazgeçiilmez reality showum olan Keeping Up with the Kardashians  programından tandığımız Kardashian ailesi en büyük kız kardeşlerden olan  ve benimde sıkı takipçisi olduğum Kim Kardashian 'ın  uzun zamandır  üstünde çalıştığı projesi olan parfümünü Kız kardeşlerine rağmen :) çıkarrttı ve aynı zamanda Türkiye de  Sephoralarda satışa sunulmuş ancak ben malesefki henüz Sephoraya yolumu düşürüpte kokuyu deneme fırsatı bulamadım eğer deneyenleriniz var mı? Ne kadardır , kokusu nasıldır? tavsiye eden etmeyen var mı??Bizi bilgilendirir misiniz??

Buarada programdan takip ettiğim kadarıyla bu parfumunde devamında aile adına çıkartılacağını bizzat kendi ağızlarından duydum ancak birbirlerine girmezseler tabi:)))


ps: Ünlülerin çıkarttığı parfümler gerçekten güzel olabiliyor örn. ben Sarah Jessica Parker Lovely parfumunu uzun zamandır kullanıyorum ve bayılıyorum siz hangi ünlünün parfumunu kullanıyorsunuz? Kim 'in parfumunude denemek için sabırsızlanıyorumm...


Sevgiler,xoxo
source: sephora

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder