11 Şubat 2010 Perşembe

Kahve Dünyasın 'dan En Tatlı Sevgiliye :)

Sevgililer gününde benim gibi kendinizi şımartmak isterseniz alınabilcek en güzel hediye olsa gerek, yok yok niye kendimizi şımartıyoruz canımmm eyy sevgilisi olan arkadaşlar bizim gibi garibanları sevindirin:) ve lütfen bu yıl 14 Şubatta bırakın sevgiliye hediye almayı filan  en yakın bekar arkadaşınızı gelin mutlu edin   kahve dünyasından  harika kalpli  bir kutu çikolata  alın:)

Yada hediyenizi almayı unuttunuz son dk yapılcak en güzel şey doğru kahve dünyası yolu tutulur ve sevgililer gününe dair ne varsa silinip süprülür hele birde erkekseniz yanında bir güzel demet gül alındır mı bundan tatlı hediye yoktur:)

Neyse benim umudum birilerinin bana bu harika çikolatalardan almasını beklemek olucak bu yıl bakalım beni en çok hangi arkadaşım seviyor:)

Kısacası Kahve Dünyası gene yapmış yapıcağını artık özel günler klasiği olarak özel tasarım çikolatalarına bir yenisini eklemiş pembiş kutusuyla tam kızlara yönelik olmuş sadece kutusu için bile alınası gözüküyor  ben bayıldım Ya siz?.. Sevgiler, xoxo ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder