27 Şubat 2010 Cumartesi

Eyüp Sabri Tuncerden Kadınlar Gününe Özel Harika Kampanya

Eyüp Sabri Tuncer markasını duymayan yoktur .Online alışveriş sitesinde muhteşem bir kampanya yapmış. 15 Mart’a kadar 5 TL. ve Üzeri Alışveriş Yapan Üyelere Perfume Jewels Ürün Seti Hediye Dünya Kadınlar Günü kutlaması www.eyupsabrituncer.com'da 1 gün değil, tam 30 gün sürer! 15 Şubat - 15 Mart 2010 tarihleri arasında www.eyupsabrituncer.com adresinden 5 TL ve üzeri ürün satın aldığınızda, el ve vücut kremi, vücut losyonu ve vücut parfümünden oluşan, 40 TL değerinde dünya markası Perfume Jewels kozmetik ürün seti hediye olduğunu söylemek isterim

ve bunu duyan bende Pazartesi günü 2 adet  sabun aldım,kargo ile beraber 10 ytl tuttu ..onun yanında da  hediye seti olarak harika melonlu vucut parfumu, el ve vucut kremi ve vucut lotion  geliceğini biliyordum birde yanında antibakteriyel el temizleme jeli gondermeleri cok ince bir davranıştı buradan yetkilileri kutlamak lazım..

victoria secreti ayıla bayıla kullanan yurtdışına çıkan biriler olduğunda sipariş veren artık bundan sonra Eyüp Sabri Tuncerin aslında yurtdışına ihraç etmek için yapmış olduğu settin şimdiden bağımlı oldum desem yeridir kokusu benim gibi meyva kokularını hele ki kavunu sevıyorsanız  melon serisi muhtesemmmmm  ve şiddetle tavsiye ediyorum ki aklım diğerlerinde de kalmadı değil bir kaç siparış daha verip kampanya nimetlerinden yararlanmak lazım :)))
Benden söylemesi  bu kampanyayı kaçırmayın derim kızlarr !
P.S: Kampanya yı duyuran Kozmosime teşekürü borç bilirim:)
Keyifli alışverişler,xoxo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder