25 Şubat 2010 Perşembe

Cilt Bakım Ürünlerim

Sevgili Aslı  attığı mailinde benden cilt bakım ürünlerine yer vermemi rica etmiş , yazın arkadaşının düğününe kadar cildini düzene sokmak istediğini dile getirdi bende kendi kullandığım cilt bakım ürünlerine yer vermeye karar verdim , öncelikle cildimiz temizliğinin çok önemli olduğunu mutlaka yüz yıkama jelimiz,toniğimiz ve nemlendirici kremimizi mutlaka kullanmalıyız marka ve ürün herkese göre değişir bütceniz ve cilt tipinize göre belirlemeniz veya size en yakın eczane ye uğrayarak cilt tipinize uygun ürünler seçmenizi tavsiye ederim sonuçta cildiniz sizin geleceğe yatırımınız , cilt bakımını sorunluysa cildiniz tavsiye ediyorum cunku zamanıında ben çok gittim demalogica nin yerine gidiyordum Fulyada aslında çokta memnundum cunku o zamanlar cildim sorunluydu bana göre tabi:) bırde solaıurma gırdıgım ıcın cıldım cok kuruyordu fılan fılan ama sonra gıttığım cilt doktoruna gittim ve cilt bakımın aslında normal ciltlere gerekli olmadığını yapılmasının cilde alışkanlıktan başka birşey yapmadığını ve cilde cok fazla kimyasalların aslında daha kotu yaptıgını bır guzelce açıkladıktan sonra her gördüğüm ürünü cildime denemeyi bıraktım , devamlı kullandığınız bir ürün olması da en iyisi ...
işte benim vazgeçilmez ürünlerimin yanında kullandığım ve faydasını gördüğüm ürünler cilt bakımı yaptırdığım zaman vazgecemediğim ürün dermalogicaydı ve ürünleri kesinlikle hakkını veriyor özellikle limonlu peelingi ve yenileyici bakım kremi muhteşem olduğunu söyleyebilirim, bunun yanında avene ürünlerinden diacneal seriside sorunlu ciltler icin cok faydalı olduğunu söylemek isterimm işte benim bunlarda benim kullandığım ürünler, bunun yanında vazgeçemediğiniz cilt bakım ürünleri olanlar varsa bizimle paylaşmak isteyen var mı??? veya tavsiyesi olan???



Sevgiler,xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder