24 Ocak 2010 Pazar

sonunda benimde burberry rain bootlarım oldu:)

Evett sonunda aranıza döndümm ve bir sürü şeyler birikti tabi:) uzun zamandır almak istediğim bir çok şey vardı listemi yavaş yavaş tamamlarken sizinle hepsini paylaşıcam  uzun zamandır almak istediğim her ne kdr hava karlıda olsaa:)yağmurlu günlerin vazgeçilmezi olmazsa olmazı olan burberry yagmur botlarımı aldım aslında ben parlak ve diğer modeliini istemekteydim ama bunlar hemencık bıtıverıyor , hunterlardan da cok ıstedım ama hıc bır blendarlarda bulamadım malesefki neyse en azından burberry rain bootlarıma kavusmamın sevincini paylaşmak istedim sizlerlee, keyifli haftasonları , her yerde kar var yapcak en güzel şey yazı yazmak;)Sevgiler,xoxo...

6 yorum:

  1. Bu şirinleri bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cnm.. Hunterlar neden karaborsa olmuş durumda anlamadım bende.. ben alan şanslı gruptan olarak yüzümde bir gülümsemeyle geziyorum :)

    YanıtlaSil
  3. mughetto: asıl istediklerim değildi ama olsun genede mutluyum:)
    stil direktörü: teşekür ederim canım
    siu: cokk saol canım nee karaborsa mı nasıl yani bir tek blendrlarda satlıo ondada turucusu mu neyı kalmıs hatta onun bıle numarası yoktu:( ooff sorma canım ya aklım varken gecen sene alanlardan olmayı coook ısterdımm nerden bulucam sıucan yardım:) ozlemışımm bu konusmaları beaa:) burada ev durumları hayırlı olsun sıucum sımdıden cok sanada

    YanıtlaSil
  4. Ta Taaaa :) Geldim o zaman hemen yardıma :)
    Blender'a bişey sormak için gitmiştim o zaman söyledi kız bana, hatta güldü yurt dışından getirtip satalım elimdeki bekleme listesini görmen lazım diye :)

    tatlım shopbop.com a bakabilirsin free shipping ile getirtebilirsin :)
    ev durumları da süper bütün ustalarla kanka oldum yeni arkadaş grubum :)

    YanıtlaSil
  5. siucum yaaa sen muhtesemmmmsim:) cok merci sekercim buarada gojanelerim de geldi sana her giydiğimde adını anıp dua ediyorum vallahi cok saol canımcımm, ev için bir şeylere ihtiyacın olursa haber sal :) belki bir yardımız dokunur cokta sevınırım artık son halını merakla beklemekteyımm hersey gonlunce olsun canımm

    YanıtlaSil