24 Ocak 2010 Pazar

DIY! Lady Gaga Barbie

Barbielerde modaya uydu :) ve sonunda stil ikonu olan Lady Gaganında barbielerini tasarlayan Veik11 29 yaşında Çinde yaşayan erkek bir tasarımcı desem:) açıkcası ben bayıldımm  cidden harikalar yaratmış aynı zamanda tum detaylarda Alexander McQueen kullanılmış açıkcası bunların hepsi koleksiyonluk parçalar olmuş keşke barbie lego sergisinde yer alsaydı ve bende  görebilseydim
:( İnsanın eski barbielerini bulup  baştan tasarlayısı geliyor neden olmasın ki ?  haydin bakalım mutlaka en azından bir barbieniz duruyordur sizin favori ünlü tasarım barbieniz kim? eminim bizdende bunu yapıcak bri babayit çıkar(=
XOXO..



3 yorum:

  1. Her şeyin mini versiyonu çok daha sempatik ve güzel görünmüyor mu? :)

    YanıtlaSil
  2. DB JUNK ; Kesinlikle katılıyorum ama şu saçta kurdela olayına bitttim keşke trde moda olsa bide :)sevgiler,xoxo

    YanıtlaSil
  3. barbiesi kendisinden daha güzel olmuş:)... Fiyonk modasının bende olmasını istiyorum valla yapıp çıkarım yaaa:):)

    YanıtlaSil