24 Ocak 2010 Pazar

2010 SAG AWARDS (SiNEMA OYUNCULARI DERNEGi ÖDÜL TÖRENi)

2010 Ocak ayı Golden Globeda açıkcası büyük hayal kırıklığı yaşatmıştıki  LA'da 23 ocak gecesi düzenenlen gecede ödüller sahiplerini buldu Golden Globe'a nazaran daha bi özenliydi sanki herkez ama bilemiyorum genede umduğumu buldum diyemem genede beğendim bir kaç resmi sizinle paylaşmak istedim? ama asıl beğendiğim tek elbise isee Marion Cotillard'in tek omuzlu,drape mini beyaz Elie Saab elbisesi, zatenn Ellie Saabın her zaman tasarımlarını beğenerek takip ediyorummmm...  Sizce kırmızı halının en güzel ünlüsü kim ?,xoxo....














3 yorum:

  1. Great coverage
    http://pinacoladakisses.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Havalar ısınsa da tek parça elbise giysek ya bıktım kardan :(

    YanıtlaSil
  3. evettt:( boğazlı kazak+ugg+ pufidik mont giymekten ooggg geldi:( yazz cocuguyumm artık yaz gelsin bii:( cok katıldım sana edacım..
    pins colada: thank you,xoxo

    YanıtlaSil