21 Aralık 2009 Pazartesi

İlk Mim'im 2010 Wish List(=

Ne mutlu bana tüm güzellikler buralar beni buluyor üst üstte geliyor blogcular arasındaki şu mimlenme olayına hayranlık birazda kıskançlık ile baktım durdum veeeeeeeee sonunda sevgili ayşegül in newyork   tarafından bende mimlendim öncelikle ona teşekürlerimi borç bilip sonu gelmeyen  2010 wish listimi huzurlarınıza sunuyorum(=



1) 2010da önce sağlık diliyorum efenimm , öncelikle babişkomun sağlığına kavuşmasına birdaha bizi hiç üzmemesini ve iyileşmesini diliyorum , Allah hasta olan herkeze 2010da acil şifalar hasta yakınlarına sabırlar versin 2010da kimseler hastalanmasın hiçç...


2)Behlül ile Nihal evlensin, Adnan ile Matmazel aşk yaşasın Bihteri aldatsın ve sonunda  Bihterde Beşire aşık olsun  uzak denizlere açılsın  nihohohooh kötü müyüm neyim(=
3) Firdeves hanım beni evlatlık alsın ve giydiği tüm kıyafetlerini bana bağışlasın (=
4)Türkiye Voguenun moda yazarlarından biri ben olıyımmm(= evet evet bunu canı gönülden istiorumm


5)Pastacılık, kurabiyecilik, cupcakecilik yok böreeekcilik kurslarına gidip kendi atölyemi açıyımm..
6) 2010'da Domuz gribiden  ırak olalım istiyorum
7) Ebru, hat ve Tezhip sanatını 2010da işhare edebilmeyi en azından  umut etmek istiyorum
8)Longtable ve Wda bana özel oda yapılsın istiyorum



9)İt's a Joke ta benim tasarladığım tabağım olsun istiyorum



10)Desperate Housewife hiç bitmesin 2010da sinema filmi çekilsin istiyorum
11) Gossip Girl dizi formatı 2010da Türkiyeye uyarlansın (= 


12)Mignight Rain 2010da benim olsa keşkee..


13) Alma Louis Vuitton 2010da benim olsun..


14) Louis Vuitton Passy ''RED'' benim olmalı



15) 2010'da  Nikon D400 ım olsun...




16) Louboutin 2010 da benim olmalı !..




17) YSL pumps 2010da almazsam çıldırabilirim...





18)Balmain Shoes...mutlaka biri 2010da benim olmalı






19)Givenchy veya Topshop fark etmez bu bootiesler 2010da benim olmalı...
ps: evet bir ayakkabı kolik mania olarak neredeyse sezondaki tüm ayakkaabıları istediğimi anlamışssınızdır biri beni durmalı(=


20)2010'da Parise gitmek istiyorumm


21) Anjeliqueda  bana özel cosmopolitan yapsınlar adınıda queen of dreams koysunlar(=
22) 2010' da tüm blogcular toplaşalım bir dernek kuralım , kendi dergimizi ve kanalımızı kuralım (= artık fikir benden çıkmıştır duyrulur(=



23) 2010 Yılbaşında herkez evini böyle süslesinn


24) Yılbaşında lapa lapa kar yağsın


25)Victoria Beckham kadar zayıf olmak ve tüm kıyafetlerinin benim olmasını diliyorumm



26) Miroslava Dumanın best friendim olmasını  istiyorum


27)Katı meyva sıkıcağı soğuk kış günleri için 2010 ihtiyaç listemde baş sıralarda yerini almış duruumda


28) Chanel Çanta 2010da benimmm olsun hatta tüm renklerini tamamlıyımm(=


29) Evimin altında Starbucks açılsın(=
30) İstanbulda trafik son bulsun heryere metroya gidiş olsun 2010da duyun beni yetkililer bu dileğimigerçekleştirin(=


31) 2010da annem bana söz verdiği vizyon kürkü alsınn



32) Balmain tarzı deri ceketim veya Burberry trenckotum 2010da benim olmasını canıı gönülden diliyorum(=
33) 2010da Louis Vuitton, Chanel bana özel %70 indirim yapsın ve sadece benim haberim olsun:)
34) Kimse işssiz kalmasın herkez mesleğini zevkle , aşkla yapıp bolca paralar kazansın (=
35) 2010 da herşey güzel geçsin  ben ve bütün sevdiklerim hep mutlu olaalımm (=


36)2010 da beni seven herkezin ve benim tüm dileklerim kabul olsun sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol paralı aşk dolu bir yıl geçirmeyi diliyorum ,


30) Wish Listimin 2010da gerçekleşmesini canı gönülden diliyorummmmmmmmm...

Veeee... 2010da öncelikle herşey gönlünüzce olsun ve tüm dilekleriniz kabul olsun diyerek wish listlerini çooook merak etttiğim burci, siu, denizayşim, eda, lacheen ,salıncakta iki kişi , modaretör ,yelizin dünyasını ve buonasera yi mimliyorummmm...


İyi seneler... Sevgiler, xoxo








8 yorum:

  1. Ama bebeğim ben yaptımki bunu..

    YanıtlaSil
  2. uhuhuhu:( tuh çok umudum vardı senden yana (=
    hepsi gerçek olsun o zaman siucum eklemek istediğin varsa yeniden oluşturmak içinde işte sana bir fırsat(= opptumm cok cokk(=

    YanıtlaSil
  3. 18)Balmain Shoes...mutlaka biri 2010da istiyor ama alamıyorsan bence şansını burdan dene :)http://www.gojane.com/40052-shoes-suede-zipper-high-heel-boot.html

    YanıtlaSil
  4. Cok eglenceli bri wishlist olmus :)

    Mim icin tesekkurler, en kisa surede yapmaya calisacagim.

    Sevgiler,
    b.

    YanıtlaSil
  5. Serap:Çok tesekur ederim Sipaarişlerimi verdim bile(= ama baklım gelmesini bekliyorum umarım umuduğum gibi çıkar cunku 4.000 kusur mılyarcıkk kendılerını alana kadar lıstemde yapılcak daha cook sey var
    salıncakta ıkı kısı:b.cm merakla lıstenı beklıorum sımdıdenn hepsı gercekkk olsunnn tum guzellıkler senın olsun.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hahha :)

    ben 1 kere yapmıştım sonra tekrar mimlendim listem tamamen değişmişti :)
    yine değişirse hemen aa mimim vardı der yaparım :)

    YanıtlaSil
  7. :) çok teşekkürler, çok şeker olmuş wishlistin...
    Şimdi benim uzun uzun düşünmem gerekıyor:) zorladın beni...:)
    Herkese mutlu yıllar dılıyorum

    YanıtlaSil
  8. wish listlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum herkez eteğindeki taşları tüm dileklerini döksün ortaya
    sevgiler...
    d.

    YanıtlaSil