14 Aralık 2009 Pazartesi

Holiday Gifts Oysho


Victoria Secrets özlemimi bir nebze gidermeme yardımcı olan alış verişe çıktığımda uğramadan duramadığım hatta bir çok üstlerini günlük hayatta dahi kullandığım mucizevi markam(=
Oysho nın bu sezon birbirinden renki koleksiyonları var kızlar ister yeni yılda kendiniz şımartın isterseniz , arkadaşlarınıza veya yakınlarınızda yeni yılda hoş bir hediye olarak düşünebilirsiniz, ürünlerinde aklınıza gelibilecek bir çok çizgi karekterlerinin yanı sıra cocuksu olmak istemeyenlere özel koleksiyonlar olduğunu belirtmek isterim(=
Yılbaşı akşamında  ne giyceğimizin konuşulduğu şu günlerde pekii yeni yıla girdiğimiz ilk gece uyurkene ne giyceğimizde önemli değil mi(= özellikle kırmızı renkte birçok değişik takımlar bulabilirsiniz benim favorilerim betty booplu ve hello kittyli koleksiyonlarının hepsini alıncaklar listemde baş köşelerini çoktan kapmış durumda bence sizlerde bakmadan geçmeyin derim işte size kendim bizzat casusluk yapıp oyshodan seçtiklerim sizce en güzeli hangisi ??
Sevgiler , xoxo ...



4 yorum:

  1. seviyorum seviyorum seviyorum bütün pijamalarım oysho olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum Oysho'ya..
    Betty Boop'lu serisi favorim =)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil