10 Aralık 2009 Perşembe

Harvey Nicholas

Bugün üniversiteden kızlarla buluşma günümüzdü kızlarla Kanyonda buluştuk NumNum da yemeklerimizi yedikten sonra  Tuna Kiremitçinin ''Adını Sen Koy ''  filmine gittik değişik tadda bir filmdi bu sene Türk sineması en verimli günlerini yaşarken inanılmaz güzel filmler çıkıyor ortaya bencede onlardan birtanesi mutlaka izleyin derimm benden söylemesi...
  Kanyona uğramışken Harvey Nicholası es geçmek olmazdı sizler için çaktırmadan ayakkabı bölümünden bir kaç resim çektim aamaa aklım resmini çekemediğim Chanel Çantalarda kaldııı:(((((

Sevgiler... Xoxo...











7 yorum:

  1. Balmain'den aldım hatta giyip yazmıştım yaşasın zipper booties :)

    YanıtlaSil
  2. Queeen ,

    Adını sen koy filminin detaylarını alabilirmiyim. Gitmek istiyorum yoksa sonra evdemi izlesem bilemdim.

    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. Tehlikeli bir görevi başarıya yerine getirmişsin:)!
    Tebrikler

    YanıtlaSil
  4. oh oh süpersin gitmeye gerek kalmadı yanii :))

    YanıtlaSil
  5. STİL DİREKTÖRÜ : evet coook guzeller gercekten ama sankim biraz pahalı(= 4 milyar küsürcüktü ama ben siucumun go janeden almıs oldugu balmain tarzı bootiesi daha cok begendim acıkcası sevgiler

    burci: adını sen koy filmi değişik tadda bir film ama açık konışıyım al evde izle derim ben(=

    moda(e)rator: aayy ayyy sormaa az kalsınn başım belaya girebilirdi ama saolsun bbim bu konuda cok basarılı telefonumu tebrık edıorum bende(= tesekur ettm(= sevgiler

    siucum: bundan sonra iş başındaaım devamı gelicekk sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yes bebem ben zaten Go Jane'den aldım 4 mia vercek kadar zengin bir dünyada yaşamıyoruz Balmain çakması desem daha doğru olurdu :) Sen de kavuş az kaldı değil mi :) mucx

    YanıtlaSil
  7. edacım: evet aynen edcım go janelerımı sabırsızlıklaaa beklıyorumm moda dediğin sana yakısan ve senin begenendıgın değil midir zaten(= otesi yok bence(= yenı kargoya verılmiş bgn maili geldi heycanla beklıyorum ınsss en yakın zamanda kavusurumm(=

    YanıtlaSil