17 Kasım 2009 Salı

Ugg Değil Luxe

Uggdan sıkılanlar her yerde taklit Uggları görüp böö diyenler, hangisi taklit gerçek nerede satılır ayırt edemeyenlere rağmen halen daha içinde Ugg giyme hevesi kalanlar ve Ugg rahatlığını arıyanların dikkatini buraya çekmek istiyorum , arkadaşımla Nişantaşına alışverişe çıkıpta Beymene bakmadan dönmek  olmazdı, arkadaşıma bot arayışındaydık Ugg alalım diyip duruyorduk ama oda yukarıdaki sebeblerden muzdarıp bir turlu yanasmadı taaakii Beymendeki Australia Luxe Collective bootlarla tanışana kadar görüntüsü içi  aynı Ugg , tasarımları farklı veee en önemlisi   gerçekliği %100 (=  olması bile almak için yeterli taklitlerini heryerde görmeniz imkansız ve Uggdan sıkılıp Ugg rahatlığını arıyan herkeze tavsiyemdir,arkadaşımada aşağıda gördüğünüz resimdeki  krem rengini aldık ayrıca da   Hollywood ünlerinden Megan Fox , Paris Hilton ve Jessica Alba Luxe Boots u tercih edenler başnda geliyor sadece Harvey Nichols ve Beymenlerde satılan Luxeler 630 ytl Uggların yerini alması ve pabucunu dama attırması yakındır(=
Sevgiler, xoxo..






sources: polyvore
             owl's Lap

8 yorum:

  1. Bir asgari ücret ha. Vay be. :(

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın canım arkadaşın ugg'ların suyunun çıktığı şu günlerde güzel bir tercih olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. inanilmaz super bişi nereden bulursun böyle güzel şeyleri artık hergun acaba queen of dreamsde bugun ne var diye geçıyorum pcımın basına biktim usandım taklit Uggları everwherede görmekten en yakın zamanda Beymenden birer çift alıp arkadaşlarım arasında Unide fark yaratıyorum.

    YanıtlaSil
  4. leah: uzun süreli yaz kış giyildiği varsayılırsa aslında kötü bir yatırım sayılmaz diye dusunuyorum ama taklit mi gercek mi bilmediğimiz botlara 350 400 vermek yerine mantıklı gibi ama tabi tercih meselesi leahcım
    siu: tesekur ederim canımcım dimi ya ben inatla halen daha giyiyorum ama su luxelarda da en yakın zamanda birtane alabilirim de karar veremedim yagmur cizmesi mi alsam bidaha ugg tarzı mı bılemedim evlilik hazırlıklarının nası gıttıgınıde merak icerisindeyim sıucum(=
    andalisa: tesekur ediyorum cok arastırmayı sevıyorum diyelim tukenmeden alınız derim bugun ıstınyeparktaydım bircok kısının ayagında artık ugglar yerını luxelara bırakmıs bıle benden soylemesi kızlarr(=

    YanıtlaSil
  5. bende giyiyorum ama yeni arayışlar içindeyim aynı zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yazılar daha çok yazın okumaya doyamıyoruz :) Bende istiyorum ugg lardan supermıs

    YanıtlaSil
  7. siucum evet aynen ama bunlar gercekten guzel hatta uggların bagcıklı modelleri aslında luxe modeli diyebilirim(=
    burcicım tavsıye ediyorum ama uggların yeni tuylus modelide cok guzel bakmadan gecmeyın dıyorum hatta yakında yayınlıycam eger cekersem bır yerlerde paylasırım sızlerle opuldunuz

    YanıtlaSil
  8. ugg dan çok daha iyi bi kere çok sıcak tutuyo ayrıca herkes te yok, yanlız kalıpları çok küçük ben 35 giymeme rağmen 37 aldım bunun dışında herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil