2 Kasım 2009 Pazartesi

2 dk Quick Manicure

Artık kuaförde 40 dkınızı harcamıza gerek yok  Avrupa ve Amerikada artık kimse bizler gibi manicure yaptırmıyorlar sadece tırnakları itme yöntemi bizdeki Mavala manikürü dediğimiz manikürden yaptırıyorlar birde mucizevi Quick Manicure 'u kullanıyorlar ve bu ürün  ile sadece iki dkda manikürlü ellere sahip olmanız imkansız değil manikür ve pedikür kabuslarına son veriyor (= Quick Manicure nun içerisinde tırnakları güçlendiren ve derinizin genç kalmasını sağlayan çeşitli yağlar, deniz tuzu  var  ve uygulamasıda bir o kadar pratik ellinize fındık büyüklüğünde almanız ve iyicene yaklaşık 2 dk kdr ovalanamınız yeterli ılık suyla yıkayıp hafifçe kuruladıktan sonra farka sizde inanamıycaksınız elleriniz bebek poposu kadar yumuşak oluyor ve uzun süre etkisini koruyor uzun vadede kullandığınız zaman tırnaklarınız güçlenmekte, şeytan tırnaklarınız ve etlerinizden kurtuluyorsunuz . Ben bu ürünü yaklaşık 3-4 senedir kullanmaktayım nereden alıcam derseniz eğer genelde kozmatik ürün satan ezcanelerde bulmanız mümkün fiyatı 44 ytl.




Sevgiler, xoxo ..

1 yorum:

  1. Selam, şimdi daha iyisini keşfettim:)
    Magicure isminde.
    inanılmaz etkili... eczacım bir kere bana deneme yaptı, yok artık dedim.. öyle memnun kaldım..

    YanıtlaSil