11 Ekim 2009 Pazar

Yeşil Oje Trend Alarmı

Oje hastalığımı bilenler bilir evimdeki oje sayısı şuan belki bir çok kuaförde mevcut değildir sevdiğim renklerden muhakak 3-5 tane bulundurum neeeyse ben bizzat kendim olarak yeni ojelere değişik renklere her zaman açığımdır iki sene öncesinde siyah ojelerimi sürdüğüm zaman herkezler hayretle bir bakardı bana çoğu arkadaşım yadırgamıştır bu yüzden hiç tarzına gidiyor mu sürme su seyleri gibi yorumlar alırdım dururdum ama yılmadım ve sürmeye devam ettim:) sonuç bana o lafları söyleyen butun arkadaslarımın tırnakları suan sıyah ojeli:) neyse efenim bunun arkasını lacivert oje almıstı vs.
Şimdi ise yeni trend yeşil oje herkeze duyurulur bunun yanında da  gri,  fusya ve mor  bu kış tırnaklarda senlik var buarada yeşil ojeyi surmeyi herkez cesaret edebilir mi ?  özellikle yeşilin en açık tonu açıkcası daha ben bile henüz denemiş değilim.) ama en yakın zamanda chanel 407 jade alıncaklar listeme çoktan yazdım bile;)

oje markası olarak size siddetle tavsiye ediceğim markalar  başta özellikle  '' Chanel '' , Dior, sephora ,opi, mavala, golden rose ve flormar ... benden söylemisi kalın sağlıcakla, xoxo...










3 yorum:

  1. I'm obsessed with nailpolish. these colors are great, would love to have all of them so i can switch it up every few days :)

    xoxo

    natalieoffduty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. oje renkleri çok güzelmiş yeşil renk çok iddalı ama yeşili sürmeye cesaret edemiyorsan bence kahve rengi ojeyi tavsiye ederim opiden yeni aldım sonuçtan çok memnunum kaldığımı söylemek isterim

    YanıtlaSil
  3. Natalie:I look at your blog you have such fabulous style, very unique and not boring and overly trendy. your style and pict so good,
    you must be a good model , pls follow me:)
    xoxo


    world of shopaholic: tesekur ederim opinin her rengi cok guzel ama turkiyede kolay kolay bulamıyorum her ıstedıgım rengini tavsiyesi olan varsa cok menun olurum bulursam almak ıstedıgım renkler arasında cok svgiler..
    xoxo

    YanıtlaSil