11 Ekim 2009 Pazar

Yağmur Botu Trendi ( Rain Boots ) 2010

Geçen seneden beri bu yağmur botları pek bi moda oldu her renk ve desende olması ve her kombine uydurulmasından mıdır bilinmez pek bi tutuldu ve hatta geçen sene burun kıvıran herkez bu sezon yağmur botları ayaklara geçirip sokaklarda boy göstermeye başladılar, geçen sene Hunter botlar harvey Nicholasta satılmaktaydı ve bir ara pek bi heves ettim bende alıyım diye ama arkadaşlarım amannn buda ne böyle çok kaba deyip bei caydırdılar ama geçenlerde kararım kesin almaya gittiğimde bu sene getirmiyceklerini söylediklerinde sukut-u hayale uğradım başka Türkiyede nerede satıldığını bilineniz varsa eğer lütfen beni bilgilendiriniz...

Hunter dışında gelen Burberryde çeşit çeşit yağmur botları çıkarttı ve hepsi biririnden güzel gerçekten ama taklitleri çok fazla var ve ne zaman gitsem aradığım numara tükenmiş oluyor o yüzden bi hevesim kaçtı Burberrye karşı ama gönlüm var halen daha:)


 Bunların dışında Marc Jacobs, Chanel, Twigy, Nine West,Fendi, Ugg , Coach gibi bir çok markada yağmur botlarını sürdü piyasaya ama bir tek Louis Vuittiondan henüz böyle bir atılım gerçekleşmedi bunların fiyatlarının uygun olduğundan o kadar ucuz bir şey üretmek istemediğinde  midir bilinmez bir tek LV bu trendin gerisinde kaldı asıl onun çıkartıcağı modeli heycan ve merakla bekliyorumm:) işte size yağmur botlarından beğendiklerimden seçmeler...




Burberry


Hunter

Marc Jacobs

Chanel

2 yorum:

  1. ben de almak istiyorum ama karar veremedim cesaret edemiyorum alamya. renkli olanlar favorim (:

    YanıtlaSil
  2. slm kiraz prnsesi, kararsızlıgın modada yeri yok:) bence bi an once almasın cunku bı yerden sonra herkezde olucak ve hevesını alamadan modası gecıcek herseyle gıyebılırsın cok kullanıslı yagmur botları benım favorılerım burberyy ve hunterlarr ama bugun twıggyın onunden gectım ıcerısını bılmıorum ama cookk degısık modeller vardı aklında bulunsun

    YanıtlaSil