1 Ekim 2009 Perşembe

Marc Jacobs 'tan Lola


Dün kanyondaydım nasıl bir kalabalık nasıl bir kalabalık anlatamam zaten şu sıralarda tüm magazin dergilerinde boy gösteren yerlerden biride Kanyon bunu mu duymuşta gelmiş bu kadar insan anlamadım neysee efenimm gelelim esas mevzuya ,
Harvey Nicholas'ın vitrininde Ekimde Marc Jabosun yeni parfümü çok yakında sizlerle yazan resmini görür görmez çekmeye bi heves makinamı cantamdan çıkartmaya uğraşmaktayken arkadaşım bayram tatili vesilesiyle Cape Towndaydı ve oradan aldığını şuanda yayında olduğunu söyleyince nasıl bi havalara uçtum anlatamam kendimizi bi soluk House Cafeye atar atmaz  yemek siparişi vermeden resmini çektim sizler için vede denedim kokusu hafif çiceksi hafif şekerimsi ama çoook kalıcı olduğunu söylemem ama asıl güzel olan şişesinin tasarımı tamda Marc Jacobsa yakışır olmuş yeni bir parfüm denemek isteyenlere de şiddetle tavsiye edilir:) Adıyla, şişe tasarımının görüntüsü ve de tabikide çicek ve şekerimsi kokusuyla akılda kalmak isterseniz mutlaka deneyin derim benden söylemesi....


3 yorum:

  1. selam oncellikle, kokusu şekerimsi hafif çicek kokusu gibi bana lolitayı hatırlattı açıkcası sekerimsi kokuları sevıyorsan mutlaka almalısın ama ben bu tip sekerimsi kokuları yaza daha cok yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende var bu parfüm çook güzel tavsiye ederim sevgiler

    YanıtlaSil