30 Ekim 2009 Cuma

Louis Vuitton Alma

Çanta dendiğinde aklıma gelen ilk  ve benimde kullanmaktan asla vazgeçemiyeceğim tek marka olan Louis Vuitton klasiği olan speedy baglerin tahtını sarsıcak olan aslında eski bir klasik olan model Alma son zamanlarda sokak modasında herkezlerde fazlasıyla görür oldum ve kendimi istinye park lvde buldum ne göryiyim baş köşede yerini bulmuş birbirinden güzel  epi ve vernis Alma modelleri  moda dünyasında herşeylerde eskiye dönerken tasarımcılarda bunu düşünmüş olucak ki eski klasiklerini yeni tasarımlarıyla tekrardan karşımıza çıkartmaktalar. Louis Vuitton  Alma modelini en yakın zamanda alıncaklar listemde baş köşeyi kaptı bile  ama henüz hangisinden alıcağıma karar vermedim ama favorilerim Mor veya koyu petrol mavisi oldukça hoş gözüküyor ve kırmızı
Sizce hangisi?





Louis Vuitton Epi- Vernis Alma


 Alma Nomade* Alma Vernis mm Pink


New Colors Alma
Sources: myfashionjuice

Sevgiler, xoxo ...

9 yorum:

  1. Mavisi çok güzelmiş bence. Fiyatları nasıl?

    YanıtlaSil
  2. evet hepsi gercekten muhtesem fiyatına gelince işte orada biraz duruyor insan(=
    2.010.00 eurocuk =( ben simdiden paramı biriktirmeye başladım umarım bu sene bitmeden alabilirim(; sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. pembe rengine bayıldım almak isteseydim pembesini alırdım ama fiyatı beni ürküttü ama ben yinede LV baskılı modellerini daha cok seviyorum bence speedylerin yerini alıcak model daha henüz cıkmış sayılmaz bu model cok klasik durmuruyor mu?? ama yinede LV nin kendini degiştirmesini çok seviyorum optm bye.

    YanıtlaSil
  4. ben klasikleri seven bir insan olarak bayıldım açıkcası(= tabi kişiden kişiye değişir ama aynı zamanda halen daaha speedylerimi zevkle kullanlanlardanım , parası benide korkutuyor bakalım ne zamana biriktirip alıcam(=

    YanıtlaSil
  5. süperler vernisleri çok beğeniyorum, favorim pembe olsada alma'larda petrol güzel duruyor bence ya da mor üstelik önümüzde kış :)

    epi passy de de benim aklım var bilmiyorum nolcak :)

    YanıtlaSil
  6. aaa evet evettt passy bendee cokk istioordum vernis almaları keşfettmeden önce bunları keşfedince passyler geri planda kaldı passyde kesinlikleee kırmızııı derimm superrr duruyor ahh ahh birileri duysadaaa louis vuitton hediye filan etse bize ne güzel olurdu ama dimi siucum :) hemde reklamlarını yapıoruz:)sonsuza kadarda yapmaya devam edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  7. Tamam anlaştık ben gönüllüyüm!! :)

    passylere uzun zamandır taktım ben siyahını istiyorum ama içimden istiyorum herhalde kimsenin duyup aldığı yok :P

    YanıtlaSil
  8. ehehe(= umudum var ha gayret siucum birileri elbelt duymalı bizi Louis Vuitton yetkilerine seslenmekteyiimm:)fake e hayır kampanyası baslatsak:) bi güzellik yaparlar mı acaba(= optm cok siucm

    YanıtlaSil