9 Ekim 2009 Cuma

Haydii Pazar Panayırına !..

Aşk-ı Memnuyu izlerken bitmek bilmeyen reklam aralarında kendimi hep Var mısın Yok musun da buluyorum kendimi neyse efeeenimm Acun Beyin ilaniyla kendimi lap tobumun karşında buldum Pazar Panayırında ikinci el  kıyafet,  eşya  bağışlanıyor veya isterseniz 50 ytl karşılığında masa kiralayıp kendiniz satış yapabiliyorsunuz,
18 Ekim Pazar günü Dolmabahçe Küçük Çiftlik Lunaparkında G-mall yanında aynı zamanda yapılacak olan bu organizasyona bence ister bağış yapın isterseniz kimselere vermeye kıyamadığınız kıyafetlerinizi gelin buarada satın ki heerşey el değiştirsin ... Yurt dışında böyle garage satışları çok oluyor herkez böylece elindeki fazlalıktan kurtuluyor bir başkasıda faydalanıyor bu Organizasyonu yapan Aycan hanımda eski günlerdeki panayır havasını tekrar yakalamak hemde sosyal sorumlulugu geliştirmek adına çok güzel bir adım atmış kendisini buaradan tebrik ediyorum...


Sevgiler, xoxo ....




PAZAR PANAYIRI 18 EKİM KÜÇÜK ÇİFTLİK PARKI SAAT 11:00- 18:00 

3 yorum:

  1. panayır için bede heveslendim ama nette arastırdıgımda daha cok unuversite ogrencılerine hıtab eder havası sezdım, umarım yanılmısımdır... arkadaslarımla bızde gıtmeyı dusunuyoruz, elimizdeki fazla gıysı ( cocuk ) ve makyaj malzemelerinden kurtulmak ıstıyoruz cunku :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,

    Gerçekten supermiş... Alışveriş yapmak için bundan böyle aklımda olucak :)
    Blogun çok güzel olmuş umarım bizi yazısız sensiz bırakmazsın. Burci...

    YanıtlaSil
  3. Çok tesekur ederim burci ve adsız panayırda malesefki masa kalmamıs aycan hanımla bende gorustum artık bıdahaki seneye dıyorum ama hıtap ettıgı bellı bır yas grubu yok asıl amacı zaten bagış kampanyası aslında 18 ekimde orada olucam umarım size guzel resimler cekip koyabilirimm takipte olun kızlar sevgiler,

    YanıtlaSil