11 Ekim 2009 Pazar

Fendi peek a boo

Fendinin çantalarının uzun soluklu çantalar olduğunu düşünenlerden misiniz? Spy bag cantalar gibi gene uzun yıllar raflardan inmiycek  ve her türlü renk ve desende tasarlanacak yeni çanta modeli olan peek a boo yu huzurlarınıza sunarım ,
görüntüsü her ne kadar avukatlar için evrak çantasını andırsada çok kullanışlı , hoş 
bir model bizaat gördüm onayladım ve test ettim bi arkıma  siyahından aldık ama  benim favorim yılan derisi desenli ile metalik grisi muhteşemmm malesefki resmini çekmeyi unuttum bu çantayı almak istiyorsanız şimdiden isminizi yazdırmanızı tavsiye ederim ayrıca luxuryden  alabilirsiniz ...


Fendi peek a boo : Luxury.com




Neslisah Alkoclarda da peek a boo nun beyazını kullanmakta su yırtık pırtık kotlarada bayılıyorumm yazın almadığıma bin pişmanım şimdi hiç bir yerde bulamıyorumm :(

xoxo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder