15 Ekim 2009 Perşembe

Denim Style:)

Denim  birçoğumuzun vazgeçilmez parçası olmuştur , bu trendde en çok biizimm gibileri sevindirmiştir heralt:) denim olan ne görsem alıyorum bu aralar bugün annişkoyla nişantaşında birazcık alış veriş yaptık  Massimo Duttiden  denim elbise aldım çok kullanışlı ve rahat bir elbise,  iki tane denim sort aldım Zaradan birisi gece gezmelerinde diğeri ise gündelik bunları almamdaki ilham perilerimi  ve aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedimm
Birdeeee kot gömlek istiyorum ama eskiden harika Levis kot gömleğim vardı dolabımda yer tutuyor diyeee verdiğim içinn içim paramparca:(
tekrardan aynı şeyden sırf moda oldu diye almak artık saçma gelsede istiyorum işteee:(
Sevgiler ,
xoxo ..



Miroslava Duma


My Favortite Lily Allen



the queen of dreams style

1 yorum:

  1. aysegulcum (http://aychulus.blogspot.com) coook tesekurler:)
    o kadar otomatiğe bağlamış ve inanmışım ki tekrar tekrar yazmışım:) hay allahım saol cok tekrardan optum cokk

    YanıtlaSil