29 Eylül 2009 Salı

Mango Zara 2010 winter

Evett sonunda kapıdan dışarıya attım adımımı ve bayram seyrann dinlemeden dün kendimi İstinye Parkta buldum gezdim dolaştım sizler için neler var neler yok baktım bu sezon ama geç gittiğim içinde bazı yerleri içim el vermesede es geçme zorunda kaldım ama bu sezon en çok göze çarpan detayler ekoseler ve zımbalı şeyler heryerde, geçen sezondan bu sezona kalan bir diğer detayda deri taytlar, ceketler, pantolanlar ve etekler , bol paça jeanler bu sezonda her mağzada vittrinleri süslemekte , Kürk yelekler Zara ve Mangoda kapış kapış , siyahın ağırlıkta olduğu bu sezon hakim diğer renkler ise Vişne kurusu ve leopar desenleri çok görücemizi şimdiden bilginize sunarım efeniimmm az laf çok iş diyyerek buyrunuz size mango ve zaradan bu sezondan katalog seçmelerim:)

2 yorum:

  1. Merhabalar; bir önceki siteniz shopping bazaarı takip ettiğim kdr bu yeni sitenizide takip etmeye başladım:) gerçekten görüyorum ki yine çok iddalısınız. inanırmısın her sabah gözümü açar açmaz bugün bizim için neler yazdınız diye merak ediyorum:)sizin ciiddi anlamda hayranınızım:)modaya karşı olan bu ilginz ve merakınızla daha iyi yerlere gelebileceğinize inanıyorum.lütfen modayla ilgili tüm bilinmeyenlerle bizi aydınlatmaya devam edin. Ve de sizin kimliğinizi çok merak ediyorum kendinizden daha fazla bahseder misiniz??bir gün tanışmak dileğiyle sevgiler:))

    ESRA..

    YanıtlaSil
  2. ^Esra çok teşekür ederim yorumların beni gerçekten çok mutlu etti benim hakkımda merak ettiğin herşei mail yolu ile sorabilirsin ileride belki daha çok bahsederim ama şimdilik bu kadarı yeterli diye düşünüyorum elimden geldiğince sizlerle birçok şeyi paylaşıcam beni takip etmeye devam et sevgiler..

    YanıtlaSil